مجید رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهری و رفاهی خبرگزاری فارس گفت: این کمپ ترک اعتیاد دانش‌آموزان مدل بسیار متفاوتی از آنچه تاکنون در قالب کمپ ترک اعتیاد وجود داشته نخواهد بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده میان ما و وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزانی که از سوی آموزش و پرورش اعتیادشان محرز می شود در یک فرآیند به بهزیستی معرفی شده و اقدامات درمانی آنها آغاز می شود.

رئیس مرکز درمان اعتیاد بهزیستی افزود: این دانش آموزان در واقع از سوی مربیان پرورشی شناسایی می شوند و به ما معرفی می شوند.

رضازاده با بیان اینکه ظرفیت مراکز نگهداری معتادان محدود است تصریح کرد: همچنین مقرر شده 2 مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان در دو استان تهران و البرز راه اندازی شود که البته دستورالعمل لازم به منظور راه اندازی این مراکز آماده شده و ظرف یکی دوماه آینده ایلاغ می شود.

وی افزود: این مراکز به نگهداری افراد زیر 18 سال می پردازد و ظرفیت آنها نیز همانند مراکز ترک اعتیاد فعال در سراسر کشور خواهد بود.

وی گفت: مرکز درمانی مجهزی برای ترک اعتیاد کودکان و نوزادان در کشور راه‌اندازی کرده ایم تا در زمان ارجاع و سم زدایی از سوی نهادهای درگیری که به ما این افراد را معرفی می کنند مانند وزارت بهداشت مشکلی نداشته باشیم.