به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات"دکتر فاطمه عباسی" معاون سابق توسعه پیشگیری و معرفی وی به عنوان مشاور امور بانوان رییس سازمان بهزیستی کشور؛"دکتر مجید رضا زاده "به عنوان معاون جدید توسعه پیشگیری سازمان معرفی شد.

دکتر قبادی دانا در این مراسم  ضمن تاکید بر اهمیت روز افزون  پیشگیری در مقابله با آسیب های اجتماعی و معلولیت ها گفت:  فعالیت های حوزه پیشگیری سازمان در سطوح اولیه توانسته است پوشش دهی خوبی بر آسیب ها داشته باشد همچنین در سطوح ثانویه و ثالثیه و با مشاوره های روانشناسی بسیاری از آسیب ها قابل جبران است.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به لزوم پیشرو بودن بهزیستی در مقابله با فساد اخلاقی گفت: سازمان بهزیستی باید در مقابله با آسیب های فضای مجازی که می تواند بستر بسیاری از مفاسد اخلاقی باشد،پیشرو و به دنبال راه حل ها و مدل های ماندگار با بازدهی بالا باشد.

وی تداوم پیمایش ها و فعالیت سامانه رصد در این زمینه را ضروری دانست و افزود : ارتباط منظم و صحیح  بخش فناوری اطلاعات با دیگر واحدهای فنی سازمان کمک خوبی برای آگاهی از وضعیت و  عملکرد بهزیستی در جامعه است  که می تواند در بازبینی و وضع قوانین جدید و یا تغییر عملکردها موثر باشد.

وی در پایان سخنانش بر دقت و اهمیت دادن به نام سازمان و مفهوم  "به زیستن " تاکید کرد و افزود:آحاد  جامعه معاونت پیشگیری،توانبخشی و ... را نمی شناسند بلکه یک نام کلی با عنوان بهزیستی را می شناسند و لازم است با تکیه بر تجارب گذشته و نگاه به آینده زمینه ساز بسیاری از کارهای نو باشیم و برای ایجاد شرایط زندگی بهتر و به زیستن همه مردم،هماهنگ و خستگی ناپذیر گام برداریم.