به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سردار "غلامعباس غلامزاده " صبح امروز در تشريح جزئيات اين خبر گفت : امروز اصل مبارزه با مواد مخدر در تمام ابعاد شامل مبارزه با باندهاي بزرگ توزيع و خرده فروشان ، پاكسازي نقاط آلوده ، آموزش به آحاد مردم براي پيشگيري ، ترك اعتياد و به ويژه اجتماعي كردن بحث مقابله از محورهاي مورد توجه پليس است.

وي خاطر نشان كرد : نيروي انتظامي با درك عميق اين مسئله كه پيشگيري از اعتياد جداي از آسيب هاي روحي وارده بر  معتاد و اطرافيان از تحميل هزينه هاي سنگين بر اقتصاد كشور و خانواده ها جلوگيري مي كند ، ضمن استفاده حداكثري از مشاركت هاي مردمي و هماهنگي با نهادهاي مرتبط در اين حوزه اقدامات مؤثر و ملموسي به انجام رسانده است.

غلامزاده با بيان اينكه عواقب منفي حوزه موادمخدر گسترده است و نياز به عزم جدي ملي براي مقابله دارد ، افزود : ضروري است فعالان عرصه مبارزه با موادمخدر ، جامعه هدف و خانواده ها نسبت به عواقب سوء موادمخدر آگاه شوند .

سردار غلامزاده با اشاره به افزايش 95 درصدي كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در اين راستا 26 دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف شد و 14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر منهدم شدند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود:مبارزه قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر، سنتي و صنعتي و برخورد با خرده فروشان مواد ازجمله اولويت هاي ماموريتي فرماندهي انتظامي استان مي باشد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان بيان داشت: پليس بايد با به كارگيري تمامي توان خود در راستاي ماموريت ها اقدام نموده و با اشراف اطلاعاتي در تمامي ابعاد (سرقت،مواد مخدر،قاچاق كالا وارز و..) در جهت ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان و افزايش شاخص ها و كشفيات تلاش خواهد كرد.