به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، استاندار خوزستان در آیین افتتاح این مرکز گفت: برای توسعه انسانی و سلامت جامعه باید برنامه همه‌جانبه داشته باشیم و تمام گروه های اجتماعی را بسته به نیاز آنها مورد هدف قرار داده و برای آنها برنامه‌ریزی کرده و توسعه را همه‌جانبه بنگریم. 
غلامرضا شریعتی افزود: در مسیر رشد و توسعه همیشه گروه‌هایی باز می مانند و در گذران زندگی دچار مشکل می‌شوند و آسیب‌های اجتماعی گریبانشان را می‌گیرد که وزارت رفاه باید متولی کار شده در این خصوص برنامه ریزی کرده و این افراد را به چرخه اجتماع بازگرداند. 
وی با تقدیر از دست اندرکاران تاسیس مرکز TC ویژه بانوان در استان عنوان کرد: این مرکز روشنا اولین مرکز در استان و دومین مرکز در کشور است. 
استاندار خوزستان با بیان اینکه حوزه کار با انسان بسیار دشوار است و نیازمند برنامه مدون برای جلوگیری از هدر رفت منابع است، افزود: مسائل نرم افزاری در این حوزه از مسائل سخت افزاری مهمتر است و جمع کردن تیمی برای هدایت و راهبری چنین مجموعه هایی کار آسانی نیست.
حسین لامی زاده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان هم در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز گفت: افراد مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر پس از مراحل سم زدایی برای طی مراحل تی سی و حرفه آموزی به این مرکز معرفی می‌شوند.