به گزارش ایسنا، سعید عمرانی امروز ۱۹ تیرماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان امنیت را یک نعمت ارزشمند دانست و اظهار کرد: محور این نظام ولایت است و مشروعیت همه ما در گرو این است که ولایت را در ظاهر و باطن پذیرفته باشیم.

وی خدمت در این نظام ولایی را افتخار دانست و عنوان کرد: باید مسئولین از این فرصت برای خدمت‌رسانی استفاده کنند و هر کس برای خدمت در این نظام گام برمی‌دارد، شهید است.

معاون قضایی دادستان کل کشور آسیب های اجتماعی را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است لذا مقام معظم رهبری در این خصوص دغدغه و تاکید بر درمان دارند.

وی کار رسانه را در متقاعد کردن افکار عمومی بسیار موثر دانست و اظهار کرد: باید کار نو برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم تا با سرعت زیاد به موفقیت لازم دست یابیم و کمترین حق مردم این است محیط زندگی آنها آلوده نباشد که متاسفانه امروز هست. ما مسئول هستیم و کسی از بیرون نباید این مشکلات را حل کند و باید ما مسئولین آنها را حل کنیم.

 عمرانی ادامه داد: به عنوان عضو موثر ستاد، پیگیر مشکلات مردم هستیم و ما مدعی‌العموم هستیم لذا نقش مطالبه‌گری داریم و به سراغ دستگاه‌های مربوطه می‌رویم.

وی خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از خلا عظیم، همه باید همراهی لازم را داشته باشند، زیرا سن مصرف مواد مخدر پایین آمده است و باید کار مستمر و تعیین شده داشته باشیم.