استاندار تهران گفت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری،غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنیبندپی بعد از ظهر شنبه در دیدار با سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان انتظامی تهران بزرگ طی سخنانی اقدامات مثبت و یا حتی منفی استان تهران را الگو در سراسر کشور دانست و گفت: امروز پلیس با بهره گیری از نیروهای متخصص شرایط ایمن و خوبی درشهر تهران فراهم کرده است.

وی سپس بر حضور معتادان متجاهر و کودکان کار در خیابان های تهران اشاره کرد و گفت: از زحمتکشان نیروی انتظامی انتظار می رود، که در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری ۲ هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته است.

استاندار تهران ضمن تاکید بر اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران گفت: تامین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشارهای اقتصادی است، که از پلیس انتظار می رود، در این عرصه مانند گذشته نقش موثر ایفا کند.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل سرد سال و احتمال یخبندان و بارش برف گفت: در هر بحرانی حتی پیش از حضوردستگاه های امدادی این  نیروهای انتظامی است که حضوری قوی و اثرگذار دارند.