به گزارش خبرنگار مهر، سعید فیوضی ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان  که با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر تشکیل و تقویت سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری و مبارزه با معضل مواد مخدر تاکید کرد.

وی، مشارکت مردمی را در همه زمینه ها به ویژه در امر مبارزه با مواد مخدر مهم دانست و افزود: تقویت سازمانهای مردم نهاد و تشکل ها می تواند گام مهمی در راستای پیشگیری از اعتیاد و همچنین مبارزه با مواد مخدر باشد.

فرماندار رامشیر همچنین بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت منظم تاکید کرد و گفت: کمیته های فرهنگی و درمان نیز باید جلسات خود را به صورت مستمر برگزار کنند و نتایج را به دبیرخانه فرمانداری ارائه دهند.

در ادامه، اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان، بر برنامه ریزی بخشداران مرکزی و مشراگه جهت انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی در روستاها و ارائه آن به دبیرخانه فرمانداری، جذابیت و خلاقیت در برنامه های فرهنگی اعضا، برگزاری جلسات هماهنگی و تعاملی بین نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.