به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در نشست خبری خود درباره واگذاری مراکز بهاران از شهرداری به سازمان بهزیستی خبر داد.

استاندار تهران بیان کرد: در پی مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست رئیس جمهور اخیراً برگزار شد، تکالیفی برای شهرداری‌ها از جمله شهرداری تهران پیش‌بینی شد که بر اساس آن شهرداری مکلف شد تا ۷ مرکز بهاران در تهران را به بهزیستی واگذار کند که براساس پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال مراکز بهاران به بهزیستی تهران واگذار خواهد شد.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی، اظهار کرد: همکاران در اداره کل امور آسیب دیدگان بهزیستی در حال مذاکره بودند تا بتوانند این مراکز را که براساس قانون برنامه ششم از وظایف بهزیستی است، باز پس بگیرند.

وی درباره آماده سازی مراکز بهاران، بیان کرد: هر مرکز و فضایی که توسط شهرداری برای فعالیت های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد بسته به نیاز و شرایط آسیبی آن منطقه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.