به گزارش ایسنا، فضل الله ایرجی کجوری با بیان این مطلب افزود: طرح های پیشنهادی بایستی دارای ساختار استاندارد (مقدمه، ضرورت، اهداف، محتوا، نظام اجرایی، برآورد زمانی، مالی و...)، قالب مشخص و محتوای موثر با تاکید بر کار گروهی باشد.

وی اظهار داشت: همچنین این طرح ها باید دارای جذابیت، نوآوری و اثربخشی باشد و هر دانشگاه می تواند حداکثر تعداد ۱۰ طرح دانشجویی را ارسال نماید و حداکثر سقف حمایت مالی از هر طرح ۲۵ میلیون ریال و مهلت ارسال طرح ها ۲۰ فروردین ماه سال آینده و نیز بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت اجرای طرح ها، پایان مهرماه ۱۳۹۶ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ایرجی کجوری بیان کرد: طرح هایی که با رویکرد غیر مستقیم و با استفاده از نمادهای هنری و متناسب با ذائقه دانشجویان به مقوله آسیب های اجتماعی بپردازد، به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کلیه طرح ها باید دانشجویی باشد و با تایید مدیریت فرهنگی دانشگاه ارسال شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای طرح ها از سوی استانداری ها و توسط نماینده سازمان امور اجتماعی وزارت کشور می باشد.