مجید رضا زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان آنکه سازمان بهزیستی تعریف خاصی برای کمپ ویژه دانش‌آموزان ندارد و قرار نیست کمپی ویژه این افراد راه‌اندازی کنیم گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته میان سازمان بهزیستی کشور و وزارت آموزش و پرورش، تنها دانش‌آموزانی که مشخص می شود در مدارس اعتیاد دارند طبق یک فرآیند، جهت درمان به سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در خصوص چگونگی شناسایی دانش آموزان معتاد اظهار کرد: دانش آموزان معتاد از سوی مربیان پرورشی شناسایی شده و به سازمان بهزیستی کشور ارجاع داده می‌شوند

وی همچنین با اشاره به روند ترک اعتیاد کودکان و نوزادان خاطر نشان کرد: برای ترک اعتیاد کودکان و نوزادان، مراکزی در سراسر کشور راه‌اندازی شده و از این بابت با مشکلی مواجه نیستیم.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور همچنین تاکید کرد: نوزادان و کودکان برای سم زدایی به این مراکز ارجاع داده می‌شوند اما در حال حاضر تعداد این مراکز محدود است.

رضازاده در خصوص ظرفیت مراکز ترک اعتیاد ویژه بزرگسالان نیز گفت: ظرفیت هر کمپ سازمان بهزیستی ۶۰ نفر است و در برخی از مواقع شاهد هستیم که تا ۷۲ نفر نیز در این مراکز پذیرش می‌شوند.