سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در طول دو سال گذشته مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی یک مطالبه‌گری را اعلام کردند و جلساتی هر 6 ماه یکبار در محضر ایشان برگزار می‌شود.

به گزارش قانون به نقل از فارس، پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در کارگاه آموزشی توجیهی مددکاری اجتماعی در مدرسه که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد اظهار داشت: مدرسه گلوگاهی است که می‌توانیم دانش‌آموزان دارای رفتارهای پرخطر را شناسایی و مداخله لازم در خصوص آنها را انجام دهیم.

وی افزود: در دنیا همگان به سمت مداخلات از مقطع پیش‌دبستانی می‌روند تا شانس بروز جرم و اعتیاد در آینده جامعه به حداقل برسد.

افشار با اشاره به برگزاری جلساتی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در محضر رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: در طول دو سال گذشته مقام معظم رهبری موضوع آسیب‌های اجتماعی را به عنوان یک مطالبه‌گری مهم اعلام کرده‌اند و هر 6 ماه یکبار افرادی که درگیر این موضوع هستند را دعوت و ساعت‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی وقت می‌گذارند.

وی ادامه داد: جلسه چهارم موضوع آسیب‌های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری شب گذشته برگزار شد و هنوز اطلاع دقیقی در خصوص آن ندارم

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه مهمی که وزارت آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری انجام داده است،‌گفت: توانمندسازی دانش‌آموزان، معلمان و والدین یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است و امسال این موضوع در 12 استان کشور انجام خواهد شد.