فرمانده نیروی انتظامی به مبارزه ناجا با پدیده مواد مخدر از مرز تا داخل شهرها اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده علاوه بر افزایش میزان کشفیات مواد مخدر، ریشه این بلای خانمان سوز در جامعه برچیده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: ما نمی توانیم آمار دقیقی از میزان مواد مخدری که در کشور کشف نشده اعلام کنیم ولی کشف سالانه ما که توسط نیروهای ناجا انجام می شود 500 تا 600 تن در سال است. 

وی اظهارداشت: یکی از اولویت های اصلی ناجا مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در کشور است. 

اشتری با بیان این که اقدامات خوبی از سوی ناجا از مرزها تا داخل شهرها در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام می شود گفت: کشفیات ناجا موید این تلاش مضاعف است. 

فرمانده ناجا ادامه داد: البته این اقدامات کفایت نمی کند و باید همه دستگاه ها در راستای مبارزه با مواد مخدر همکاری جدی داشته باشند اگرچه در ستاد مبارزه با مواد مخدر این خلاها و هماهنگی با دستگاه ها مطرح شده است. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با عزم جدی که در کشور وجود دارد و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال شاهد مبارزه جدی تر با این پدیده باشیم. 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر مقدار هماهنگی بین دستگاه ها بیشتر و اقدامات مقابله ای افزایش یابد توفیقات ما نیز رو به رشد خواهد رفت و امیدواریم با هماهنگی با مسوولان اجرایی و ستاد مبارزه با مواد مخدر، اقدامات بهتری را در کشور شاهد باشیم. 
مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز (سه شنبه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری، عبدالررضا رحمانی فضلی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و جمعی از مسوولان کشوری در محل مجتمع فرهنگی شقایق برگزار شد.