به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال ‏احمر استان قم؛ مدیرعامل جمعیت هلال‏ احمر استان قم از برگزاری کارگاه‏ آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سه نوبت با حضور پرسنل شاغل در جمعیت هلال ‏احمر استان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به آسیب‏های اجتماعی و ضرورت برنامه‏ ریزی جهت کنترل و پیشگیری‏ های لازم برای کاهش ۲۵ درصدی نرخ شیوع اعتیاد کارگاه‏های آموزشی پیشگیری از اعتیاد با عنوان «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن» ویژه پرسنل در معاونت امور جوانان برگزار شد.

دکتر محمد گل‏فشان با اشاره به اینکه این کارگاه در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حال برگزاری است، گفت: این دوره به منظور بهره‏ مندی کلیه پرسنل شاغل و با هدف فرهنگ‏سازی در جامعه جهت پیشگیری از اعتیاد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی ۶ ساعته با همت معاونت امور جوانان که به عنوان نماینده جمعیت هلال ‏احمر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، در سه نوبت در زمان ‏های متفاوت به جهت استفاده بهینه کلیه پرسنل از این آموزش‏ های ضروری برنامه ‏ریزی شده است.

گفتنی است، اولین دوره آموزشی با حضور ۳۹ نفر از پرسنل در مرکز امور جوانان برگزار شده است و نوبت دوم دوره آموزشی با حضور ۴۰ نفر از کارکنان روز هفتم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.