ارائه خدمات درمانی رایگان به معتادان در مراکز بهزیستی/خدمات شهرداری ها و بخشداری ها در اختیار معتادان مجید رضازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: افراد معتادی که به مراکز سرپایی سازمان بهزیستی مراجعه می کنند می توانند از خدمات درمانی این مراکز بهره مند شوند.

وی افزود: ویزیت و داروهای اولیه معتادان به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار می گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن معتادان اظهارکرد: در تلاش هستیم تا معتادانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

رضا زاده با بیان اینکه " معتادان مراجعه کننده به مراکز سرپایی و همچنین NGOهای فعال در حوزه درمان اعتیاد پشت نوبت دریافت خدمات درمانی نمی مانند" گفت: برنامه ریزی ها اکنون به گونه ای است که هیچ فرد معتاد مراجعه کننده ای به مراکز سرپایی سازمان بهزیستی و یا NGOهای فعال در حوزه درمان اعتیاد پشت نوبت دریافت خدمات نمی ماند و در این رابطه با مشکل مواجه نیستیم.

وی از مذاکره سازمان بهزیستی با شهرداری های سراسر کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: در پی مذاکرات صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی با شهرداری و بخشداری شهرها و شهرستان ها، مقرر شده از ظرفیت این نهادها برای ارائه خدمات به افراد معتاد استفاده شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: ظرفیت مراکز شبانه سازمان بهزیستی جهت ارائه خدمات به افراد در ایام سرد سال زیاد نیست و به همین خاطر پس از مذاکره با شهرداری ها و بخشداری ها، اکنون همکاری این نهادها را در ایام سرد سال با سازمان بهزیستی برای ساماندهی معتادان به همراه داریم.