مجيد سلامي در گفت‌وگو با روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد (سمن) با كمك و همياري دستگاه‌هاي دولتي مي‌توانند نقش موثري در حوزه‌هاي پيشگيري و درمان عرصه مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

وي سمن‌ها را بازوان دستگاه‌هاي دولتي خواند و افزود: اگر پيشرفتي هم در آن حوزه‌ها شده است، حاصل تعامل و همكاري دو بخش دولتي و غير دولتي بوده است.

مدير باشگاه راگبي كنگره 60 بيان داشت: در جنگ 8 ساله دفاع مقدس، ايمان و اعتقاد نيروي‌هاي مردمي در قالب "بسيج" به عنوان نخستين سازمان مردم‌نهاد از كيان نظام جمهوري اسلامي ايران بود كه موجب پيروزي انقلاب شد، در عصر حاضر نيز كه دشمن در تلاش است با ترويج فرهنگ مصرف مواد مخدر، جوانان اين مرز و بوم را به نابودي بكشاند؛ با كمك همه آحاد جامعه و مردم است كه مي‌توانيم موفق شويم.

سلامي با اشاره به برگزاري همايش ملي صيانت و گفتمان‌سازي اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر در 13 الي 14 آذر ماه جاري گفت: برگزاري چنين همايشي در جهت توانمندسازي سمن‌ها و به روزرساني خدمات آنها موثر خواهد بود.

وي خاطرنشان كرد: اگر اين همايش نتايج ثمربخشي داشته باشد، با برگزاري سالانه آن موافق هستيم و در عين حال تلاش خواهيم كرد كه كارمان نتيجه بخش باشد.