به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد برای الگو برداری جوانان و نوجوانان، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش با دعوت از شاهرخ استخری بازیگر محبوب نسل جوان، وی را سفیر پیشگیری از اعتیاد در عرصه هنر و بازیگری معرفی کرد.

بر پایه این گزارش، شاهرخ استخری ضمن حضور در دفتر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، از عزم خود برای هرگونه همکاری در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد خبر داد.

وی اعلام آمادگی کرد چنانچه توصیه و بیان اینجانب بتواند تاثیرگذار باشد، از هر فرصت و ظرفیتی که بتوانم پیام سلامت، شادابی و زندگی را به همنوعان و بویژه جوانان میهن عزیزمان برسانم و آنها را از آسیب ها و ناهنجاری های جامعه نهی کنم، بدون تردید فروگذاری نخواهم کرد.

گفتنی است، شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع بوده و پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت. استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله‌ ها ، نقش سعید را بازی کند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی ماه و پلنگ می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

یادآور می شود، مجموعه تلویزیونی ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی و به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که سعید مطلبی در 35 قسمت 45 دقیقه ای نگارش آن را بر عهده داشته و از شنبه 15 آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار گرفت.