به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، دکتر پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در حاشیه سفر خود به جزیره کیش با حضور حضور در استودیوی سیمای مرکز کیش در گفتگوی "ویژه برنامه جزیره پاک" حضور پیدا کرد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در این برنامه به تغییر الگوی مصرف مواد مخدر در دنیا اشاره کرد و افزود: دنیا به سمت تغییر الگوی مصرف و مواد جدید حرکت کرده است .

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال گذشته میلادی بر اساس گزارش سازمان ملل بیش از450 نوع مواد مخدر جدید وارد بازارشده است گفت: به برکت خون شهدا تعداد زیادی از این مواد وارد کشور نشده است.

دکتر افشار در این برنامه از اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد همچنان که نام این برنامه جزیره پاک است، بتوانیم جزیره کیش را بعنوان جزیره پاک پایلوت اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد نماییم.

برنامه تلویزیونی جزیره پاک با رویکرد پیشگیری از اعتیاد بصورت هفتگی از سیمای مرکز کیش پخش می شود.

گفتنی است برنامه جزیره پاک در قالب 32 برنامه رادیویی و 32 برنامه گفتگو محور تلویزیونی با حضور ‏کارشناسان مجرب و با اولويت پيشگيري از اعتياد تا پایان سال بصورت هفتگی از صداوسیمای مرکز کیش پخش می شود.

یادآور می شود، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری علاوه بر حضور در برنامه تلویزیونی جزیره پاک، بعنوان میهمان ویژه در برنامه رادیویی جوان و پیشگیری از اعتیاد نیز حضور یافت.