به گزارش روابط عمومي دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محمدرضا ابراهیمی در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاسارگاد كه در محل فرمانداري آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ما به تمام شهرستان‌ها یکسان است و هدف از حضور در جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های استان استماع گزارشات و پیگیری در جهت حل مشکلات می‌باشد. 

وی با بیان اینکه باید آهنگ شتاب فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر بیشتر شود، افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در راستای مبارزه با مواد مخدر بي نظير بوده است. 

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس مهمترین سیاست در امر مبارزه با مواد مخدر را حساس‌سازی مسئولین و مردم نسبت به تهدید مواد مخدر برای جامعه دانست و بيان داشت: یکی از راهکارهای جلوگیری از گسترش این پدید شوم، ترويج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پيشگيري از اعتياد در سطح جامعه می‌باشد.

ابراهيمي گفت: مواد مخدر نیز نوعی جنگ نرم تلقی می‌شود و کشورهای مستکبر با رنگین کمانی از مواد مخدر قصد توطئه در کشور را دارند و در راه مبارزه با این توطئه باید بسیج همگانی شکل گیرد. 

وي برنامه‌ریزی و تدوین نقشه راه و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان را از دیگر عوامل موثر در پیشگیری از اعتیاد دانست. 

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در پايان سخنان خود گفت: نگاه اعتقادی و حرکت جهادی تنها راه فائق آمدن بر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله معضل مواد مخدر خواهد بود. 

در ابتداي اين جلسه طاهر ايزدي فرماندار و رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاسارگاد و در ادامه نيز رؤساي كميته‌هاي تخصصي فرهنگي و پيشگيري، درمان و حمايت‌هاي اجتماعي و مقابله با عرضه و ديگر مديران عضو شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ارايه گزارش عملكرد و بيان نقطه نظرات خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداختند.